مدرس سرمایه گذاری، کسب وکار و اقتصاد

مدرس دورههای عالی سرمایه گذاری برای همه، اقتصاد برای مدیران ، بازارمسکن ،...کارشناس صدا و سیما

مدرس سرمایه گذاری، کسب وکار و اقتصاد

مدرس دورههای عالی سرمایه گذاری برای همه، اقتصاد برای مدیران ، بازارمسکن ،...کارشناس صدا و سیما

  • ۰
  • ۰

دکتر امیرصبوری، مدرس حرفه ای سرمایه گذاری، بازار مسکن ، کسب وکار ، اقتصاد برای مدیران ، نویسنده 
 رهبری کسب و کار
 بیشتر بدانید
 نوآوری در قلب کارآفرینی قرار دارد.  همه صاحبان مشاغل مشتاق باید بدانند که نوآوری چیست، چرا مهم است و چگونه می توانند از آن در کسب و کار خود بهره ببرند.  هوارد شولتز، رئیس و مدیر اجرایی استارباکس برای بیش از 20 سال، نوآوری را اینگونه توصیف می کند: «نوآوری باید مخل باشد.  و منظور من از مخل، مخل است.  شما باید شکست بخورید و قوانین را زیر پا بگذارید و به هم بزنید."

 نوآوری در تجارت به چه معناست؟

 نوآوری تجاری عبارت است از معرفی چیزی جدید به یک شرکت - خواه یک محصول جدید، یک استراتژی بازار جدید، یک روش جدید و غیره - به منظور تقویت مجدد شرکت و ارتقاء ارزش و رشد جدید.  نوآوری در مورد رهبران کسب و کار است که ایده های خلاقانه ارائه می کنند (یا گوش می دهند) و سپس از برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری برای اجرای موفقیت آمیز ایده های تجاری جدید استفاده می کنند.  هنگامی که یک کسب و کار نوآوری می کند، می تواند محصولات، فرآیندها یا روش های موجود خود را بهبود بخشد یا می تواند محصولات جدید را از ابتدا ایجاد کند.

  • ۰۱/۰۵/۱۷
  • مدرس سرمایه گذاری اقتصاد و کسب وکار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی