دکتر امیرصبوری، مدرس حرفه ای سرمایه گذاری، بازار مسکن ، کسب وکار ، اقتصاد برای مدیران ، نویسنده
رهبری کسب و کار
بیشتر بدانید
نوآوری در قلب کارآفرینی قرار دارد. همه صاحبان مشاغل مشتاق باید بدانند که نوآوری چیست، چرا مهم است و چگونه می توانند از آن در کسب و کار خود بهره ببرند. هوارد شولتز، رئیس و مدیر اجرایی استارباکس برای بیش از 20 سال، نوآوری را اینگونه توصیف می کند: «نوآوری باید مخل باشد. و منظور من از مخل، مخل است. شما باید شکست بخورید و قوانین را زیر پا بگذارید و به هم بزنید."
نوآوری در تجارت به چه معناست؟
نوآوری تجاری عبارت است از معرفی چیزی جدید به یک شرکت - خواه یک محصول جدید، یک استراتژی بازار جدید، یک روش جدید و غیره - به منظور تقویت مجدد شرکت و ارتقاء ارزش و رشد جدید. نوآوری در مورد رهبران کسب و کار است که ایده های خلاقانه ارائه می کنند (یا گوش می دهند) و سپس از برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری برای اجرای موفقیت آمیز ایده های تجاری جدید استفاده می کنند. هنگامی که یک کسب و کار نوآوری می کند، می تواند محصولات، فرآیندها یا روش های موجود خود را بهبود بخشد یا می تواند محصولات جدید را از ابتدا ایجاد کند.
- ۰۱/۰۵/۱۷