مدرس سرمایه گذاری، کسب وکار و اقتصاد

مدرس دورههای عالی سرمایه گذاری برای همه، اقتصاد برای مدیران ، بازارمسکن ،...کارشناس صدا و سیما

مدرس سرمایه گذاری، کسب وکار و اقتصاد

مدرس دورههای عالی سرمایه گذاری برای همه، اقتصاد برای مدیران ، بازارمسکن ،...کارشناس صدا و سیما

  • ۰
  • ۰


 چرا نوآوری مهم است؟

 انواع مختلفی از نوآوری که احتمالاً با آنها روبرو خواهید شد شامل محصول، فرآیند، زنجیره تامین و بازاریابی است.  در اینجا 7 دلیل وجود دارد که کسب و کارها باید برای نوآوری خود از آنها استفاده کنند.

 1. توسعه خلاق - کیفیت های ماهیت نوآورانه برای کسب و کارهای جدید امروزه ضروری است.  شما می توانید با یادگیری نحوه خلاقیت به رشد برسید.  شما باید این مهارت تجاری را بیاموزید تا به خلاقیت خود کمک کنید تا چیزهای ارزشمندی داشته باشید.  وقتی این مهارت تجاری را داشته باشید، متوجه خواهید شد که انواع فرصت‌ها را باز می‌کند و پتانسیل یک بازار جدید را به شما می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا با روندهای فعلی همراه باشید.

 2. بهبود مستمر – نوآوری به سازمانی پایدار می‌دهد که شما در حال بهبود مستمر و بسته‌بندی مجدد و برندسازی مجدد هستید.  هر مدیر خوب نیاز به نوآوری و رشد مهارت های تجاری برای افزایش خلاقیت خود را تشخیص می دهد.

 3. برند خود را تقویت کنید - برندسازی توسعه در رهبری سازمانی محبوب است.  این فرآیند اطلاعاتی را نشان می دهد تا به رهبران کمک کند تا راه های دیگری را برای نوآوری بیشتر بیاموزند.  این مهم است زیرا به عنوان یکی از عوامل اصلی موفقیت شناخته می شود.  پایداری سازمانی مانند نگهداری نام تجاری را می دهد.

 4. استفاده بهینه از آنچه در حال حاضر دارید - همه چیز در مورد ایجاد یک محصول یا خدمات جدید نیست که بتوانید آن را بفروشید، بلکه باید روی رویه های کسب و کار فعلی خود تمرکز کنید تا کارایی خود را بهبود ببخشید، مشتریان جدیدی پیدا کنید، و خدمات خود را افزایش دهید.  سود کنید و میزان ضایعات خود را کاهش دهید.  هنگامی که به طور مداوم در حال نوآوری و بهبود شیوه های کسب و کار خود هستید، احتمالاً کارکنان بهتری را نیز جذب خواهید کرد و تعداد بیشتری از کارکنان فعلی خود را حفظ خواهید کرد.  این برای سلامت و عملکرد کسب و کار شما در دراز مدت مضر است.

 5. پاسخ به رقابت و روندها - نوآوری می تواند به شما کمک کند تا ببینید چه چیزی در حال حاضر در فرصت ها وجود دارد یا اینکه در آینده نزدیک کدام فرصت ها ظاهر خواهند شد.  کسب‌وکارهایی که موفق هستند نه تنها به نیازهای فعلی مشتریان خود پاسخ می‌دهند، بلکه معمولاً روندهای آینده را پیش‌بینی می‌کنند و ایده، خدمات یا محصولی را ارائه می‌کنند که بتواند تقاضای آینده را به سرعت و به طور موثر برآورده کند.  به این ترتیب با تغییر روندها، فناوری یا بازارها می توانید از رقبای خود جلوتر بمانید.

 6. داشتن یک نقطه فروش منحصر به فرد - به طور کلی، مصرف کنندگان نوآوری را چیزی می بینند که به محصولات یا یک شرکت ارزش می افزاید.  وقتی از این روش به درستی استفاده شود، می‌تواند به شما مزیت تجاری بدهد، به خصوص در بازاری که اشباع شده یا به سرعت در حال تغییر است.  این می تواند در معرض دید مثبت شما در رسانه ها قرار گیرد و مشتریان شما تمایل بیشتری برای پرداخت پول اضافی برای چیزی که به خوبی طراحی شده و جدید است، به جای انتخاب رقیب کمتر هیجان انگیز و ارزان تر، خواهند داشت.

 7. استفاده از رسانه های اجتماعی - شامل استفاده از رسانه های اجتماعی در کمپین نوآوری شما برای مدیریت، ایجاد انگیزه و تمرکز در کسب و کار شما عالی است.  هنگامی که از آن در تجارت خود استفاده می کنید، از طیف گسترده ای از افراد در شبکه های اجتماعی ایده می گیرید و به شما یک خروجی موفق برای یافتن ایده های جدید برای تجارت خود می دهد.  همچنین می توانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا ببینید مشتریان در مورد خدمات، محصولات یا شرکت شما چه می گویند.  در تجارت امروز، ما اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که مبتکر باشیم.  هر کسب و کار و سازمانی تأثیر جهانی شدن، انقلاب های فناوری و دانش، مهاجرت و مسائل مربوط به تغییرات آب و هوا را احساس می کند.  نوآوری می تواند ارزش افزوده مورد نیاز کسب و کار شما را به همراه بیاورد و پایه اشتغال شما را گسترش دهد.  برای کیفیت و رشد کسب و کار شما مضر است.

  • ۰۱/۰۵/۱۷
  • مدرس سرمایه گذاری اقتصاد و کسب وکار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی