مدرس سرمایه گذاری، کسب وکار و اقتصاد

مدرس دورههای عالی سرمایه گذاری برای همه، اقتصاد برای مدیران ، بازارمسکن ،...کارشناس صدا و سیما

مدرس سرمایه گذاری، کسب وکار و اقتصاد

مدرس دورههای عالی سرمایه گذاری برای همه، اقتصاد برای مدیران ، بازارمسکن ،...کارشناس صدا و سیما

  • ۰
  • ۰

در این مقاله ، ما شما را در هفت مرحله اول سفر شما به سرمایه گذاری هدایت می کنیم و به شما نشان می دهیم که در این راه چه چیزی را جستجو کنید. سفر اصلی سفر سرمایه گذاری شما با یک برنامه و یک بازه زمانی شروع می شود. وقتی می دانید برای چه مدت سرمایه گذاری می کنید و چه چیزی را می خواهید به دست آورید ، می توانید ساختار را برای دستیابی به آن قرار دهید. در مرحله بعد ، در مورد نحوه کار بازار بیاموزید ، بفهمید که چه استراتژی سرمایه گذاری برای شما بهتر است و تعیین کنید که چه نوع سرمایه گذاری هستید. مراقب باشید که از چه کسی مشاوره می گیرید و به تعصبات و فرضیات خود توجه داشته باشید ، زیرا مسیر صحیحی را برای شما پیدا می کنید. اطمینان حاصل کنید که این یک سفر طولانی مدت است به طوری که شما با مشکلات کوتاه مدت روبرو نخواهید شد. همیشه باز بمانید و از اشتباهات خود بیاموزید.

1. شروع به سرمایه گذاری موفقیت آمیز سرمایه گذاری یک سفر است ، نه یک رویداد یک بار ، و شما باید خود را آماده کنید که گویی در یک سفر طولانی هستید. با تعیین مقصد خود شروع کنید ، سپس سفر سرمایه گذاری خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال ، آیا شما به دنبال بازنشستگی در 20 سال در 55 سالگی هستید؟ برای انجام این کار چقدر پول نیاز دارید؟ ابتدا باید این سؤالات را بپرسید. طرحی که ارائه می دهید به اهداف سرمایه گذاری شما بستگی دارد. 2. بدانید چه چیزی در بازار کار می کند کتاب بخوانید یا یک دوره سرمایه گذاری را انجام دهید که به ایده های مالی مدرن می پردازد. افرادی که با تئوری هایی از قبیل بهینه سازی نمونه کارها ، متنوع سازی و کارآیی بازار روبرو شدند ، به دلایل خوب جوایز نوبل خود را دریافت کردند. سرمایه گذاری ترکیبی از علم (اصول مالی) و هنر (عوامل کیفی) است. جنبه علمی امور مالی مکانی محکم برای شروع است و نباید از آن چشم پوشی کرد. اگر علم کت و شلوار قوی شما نیست ، نگران نباشید. متون زیادی وجود دارد ، مانند سهام برای طولانی مدت توسط جرمی سیگل ، که ایده های مالی سطح بالا را به روشی توضیح می دهد که درک آن آسان است. 1 هنگامی که می دانید چه چیزی در بازار کار می کند ، می توانید قوانین ساده ای را ارائه دهید که برای شما مفید باشد. به عنوان مثال ، وارن بافت یکی از موفق ترین سرمایه گذاران تاکنون است. سبک سرمایه گذاری ساده او در این نقل قول مشهور خلاصه شده است: "هرگز در شغلی که نمی توانید درک کنید سرمایه گذاری نکنید." به او خدمت کرده است. در حالی که او روند صعودی فناوری را از دست داد ، از رکود ویرانگر متعاقب آن حباب فناوری پیشرفته 2000 جلوگیری کرد. شما چه نوع سرمایه گذار هستید - یک فردگرایی ، یک ماجراجو ، یک نگهبان یا یک مشهور؟

2.استراتژی سرمایه گذاری خود را بدانید هیچ کس شما و وضعیت شما را بهتر از شما نمی شناسد. بنابراین ، شما ممکن است واجد شرایط ترین فرد برای انجام سرمایه گذاری خود باشید - تمام آنچه شما نیاز دارید کمی کمک است. ویژگی های شخصیتی را که به شما کمک می کند یا از موفقیت سرمایه گذاری شما جلوگیری می کند ، شناسایی کنید و آنها را بر این اساس مدیریت کنید. یک مدل رفتاری بسیار مفید که به سرمایه گذاران کمک می کند تا خود را درک کنند توسط مدیران صندوق تام بیلارد ، لری بیهل و ران کایزر تهیه شده است. تصویر توسط جولی بانگ © Investopedia 2019 مدل سرمایه گذاران را با توجه به دو ویژگی شخصیتی طبقه بندی می کند: روش عمل (دقیق یا پرتحرک) و سطح اطمینان (اعتماد به نفس یا اضطراب).

3. بر اساس این ویژگیهای شخصیتی ، مدل BB&K سرمایه گذاران را به پنج گروه تقسیم می کند: فردگرایی - دقیق و با اعتماد به نفس ، غالباً یک فرد مشهور رویکرد خود را انجام می دهد - ماجراجویانه بی ثبات ، کارآفرین و با اراده قوی - پیروان جدیدترین سرمایه گذاری FADS Guardian - بسیار ریسک پذیر ، حفظ ثروت مستقیم - ویژگی های همه موارد فوق را که به طور یکسان به یاد می آورد یک فردگرایی یا شخصی که رفتار و اعتماد به نفس تحلیلی نشان می دهد و چشم خوبی برای ارزش دارد. با این حال ، اگر تشخیص دهید که ویژگی های شخصیتی شما شبیه به یک ماجراجو است ، اگر استراتژی خود را بر این اساس تنظیم کنید ، می توانید به موفقیت سرمایه گذاری برسید. به عبارت دیگر ، صرف نظر از اینکه در کدام گروه قرار دارید ، باید دارایی های اصلی خود را به روشی منظم و منظم مدیریت کنید

. 4- دوستان و دشمنان خود را بشناسید از دوستان دروغین که فقط وانمود می کنند در کنار شما هستند ، مراقب باشید ، مانند برخی از متخصصان سرمایه گذاری بی پروا که منافع آنها ممکن است با شما مغایرت داشته باشد. همچنین باید به خاطر داشته باشید که به عنوان یک سرمایه گذار ، شما با موسسات بزرگ مالی که منابع بیشتری از جمله دسترسی بیشتر و سریعتر به اطلاعات دارند ، در حال رقابت هستید. به خاطر داشته باشید که شما به طور بالقوه بدترین دشمن خود هستید. بسته به شخصیت ، استراتژی و شرایط خاص شما ، ممکن است در موفقیت خود خرابکاری کنید. اگر بخواهد آخرین شوق بازار را دنبال کند و به دنبال سود کوتاه مدت باشد ، یک سرپرست مخالف نوع شخصیت خود خواهد بود. از آنجا که شما از ریسک پذیری و حفظ کننده ثروت برخوردار هستید ، بیشتر تحت تأثیر ضررهای بزرگی قرار می گیرید که می تواند ناشی از سرمایه گذاری های پرخطر و با بازده بالا باشد. با خود صادق باشید و عواملی را که مانع از موفقیت سرمایه گذاری یا دور کردن شما از منطقه راحتی خود می شود ، شناسایی و اصلاح کنید.

5- مسیر سرمایه گذاری مناسب را پیدا کنید سطح دانش ، شخصیت و منابع شما باید مسیری را که انتخاب می کنید تعیین کند. به طور کلی ، سرمایه گذاران یکی از راهکارهای زیر را اتخاذ می کنند: تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید. به عبارت دیگر ، متنوع شوید. تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید ، اما سبد خود را با دقت تماشا کنید. هر دو این استراتژی ها را با ایجاد شرط بندی های تاکتیکی در یک سبد منفعل اصلی ترکیب کنید. بیشتر سرمایه گذاران موفق با پرتفوی متنوع کم خطر شروع می کنند و به تدریج با انجام این کار یاد می گیرند. هرچه سرمایه گذاران با گذشت زمان دانش بیشتری کسب می کنند ، آنها برای گرفتن موضع فعال تر در پرتفوی خود مناسب تر می شوند. کارگزاران آنلاین ابزار فراوانی دارند که می توانند به سرمایه گذاران در همه سطوح کمک کنند. ما یک بررسی گسترده و رتبه بندی بیش از 70 کارگزار آنلاین انجام داده ایم تا بهترین مورد را برای شما پیدا کنیم.

6. در طولانی مدت در آن باشید که چسبیدن به استراتژی بهینه بلند مدت ممکن است هیجان انگیز ترین انتخاب سرمایه گذاری نباشد. با این حال ، اگر شما دوره را بدون اجازه دادن به احساسات خود یا "دوستان دروغین" ، در این دوره ادامه دهید ، شانس موفقیت شما باید افزایش یابد. 7. تمایل به یادگیری بازار دشوار است ، اما یک چیز مسلم است: بی ثبات خواهد بود. یادگیری یک سرمایه گذار موفق یک فرایند تدریجی است و سفر سرمایه گذاری به طور معمول یک روند طولانی است. در بعضی مواقع ، بازار شما را اشتباه نشان می دهد. این را تصدیق کنید و از اشتباهات خود بیاموزید. این که آیا شما تازه شروع به کار کرده اید یا می خواهید مهارت های خود را بهبود ببخشید ، آکادمی Investopedia را ببینید که در آن ما ده ها دوره آنلاین برای هر نوع سرمایه گذار داریم.

  • ۰۱/۰۵/۰۶
  • مدرس سرمایه گذاری اقتصاد و کسب وکار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی