مدرس سرمایه گذاری، کسب وکار و اقتصاد

مدرس دورههای عالی سرمایه گذاری برای همه، اقتصاد برای مدیران ، بازارمسکن ،...کارشناس صدا و سیما

مدرس سرمایه گذاری، کسب وکار و اقتصاد

مدرس دورههای عالی سرمایه گذاری برای همه، اقتصاد برای مدیران ، بازارمسکن ،...کارشناس صدا و سیما

  • ۰
  • ۰

4 روشی که نوآوری می تواند به کسب و کار شما کمک کند
 3 دقیقه مطالعه کنید

 اشتراک گذاری
 نوآوری برای موفقیت شرکت شما در محیط تجاری بسیار رقابتی امروزی حیاتی است، به خصوص که مشتریان خواستارتر و باهوش تر می شوند.

 کارآفرینان برای بقا و برجسته شدن نیاز به برتری دارند.  نوآوری می تواند این مزیت را فراهم کند - بهره وری، رشد و سودآوری شما را افزایش دهد.

 با این حال، بر اساس نظرسنجی BDC از 4000 کارآفرین کانادایی، تنها یک چهارم کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​برای سرمایه گذاری در نوآوری و تحقیق و توسعه در سال 2016 برنامه ریزی کردند.

 نوآوری نباید یک پیشرفت در جهان باشد.  این می تواند شامل پیشرفت های ساده و تدریجی در هر زمینه ای از شرکت شما باشد.

 در اینجا چهار مزیت مشخصی وجود دارد که نوآوری می تواند برای شرکت شما داشته باشد.

 1. بهبود فروش و روابط با مشتری
 شکست در بهبود محصولات و خدمات می تواند شما را در معرض خطر از دست دادن مشتریان در برابر رقبای نوآورتر قرار دهد.

 اگر زمان و پول خود را در نوآوری سرمایه گذاری کنید، مشتریان ارزش اضافی را که برای آنها به ارمغان می آورید متوجه شده و قدردانی می کنند.  این باید به فروش بیشتر تبدیل شود.

 می توانید با مراحل ساده ای مانند بررسی منظم مشتریان برای شناسایی پیشرفت های بالقوه محصول و راه اندازی یک تیم نوآوری برای هدایت تلاش های خود شروع کنید.

 2. کاهش ضایعات و هزینه ها
 نوآوری می تواند به شما در کاهش ضایعات در کسب و کارتان کمک کند و شما را در موقعیت بهتری قرار دهد تا به جای خاموش کردن همیشه آتش، روی اهداف بلندمدت تمرکز کنید.

 مشتریان مبتکر BDC تغییرات بهره وری عملیاتی مانند ساده سازی پردازش سفارش، حذف تنگناهای تولید و کاهش زمان بیکاری ماشین آلات و کارکنان را اعمال کرده اند.

 هدف این است که دائماً به دنبال راه هایی برای حذف زباله باشیم.  این می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد - هزینه های کمتر، حاشیه سود بهتر، بهبود خدمات مشتری و افزایش رقابت.  یک متخصص کارایی می تواند به شما در شناسایی چنین نوآوری هایی کمک کند.

 3. موقعیت خود را در بازار تقویت کنید
 نوآوری می‌تواند به شما کمک کند تا تغییرات بازار را سریع‌تر پیش‌بینی کنید و از فرصت‌ها پیشی بگیرید، بنابراین مجبور نیستید به تغییرات واکنش نشان دهید.  همچنین می تواند به شما کمک کند تا خود را از رقبا متمایز کنید.

 چنین نوآوری می تواند از تجزیه و تحلیل مداوم روندهای بازار، گوش دادن به مشتریان، تامین کنندگان و مشاوران خود و مطالعه آنچه رقبا برای شناسایی فرصت ها و پرش از آنها انجام می دهند، حاصل شود.

 همچنین، اغلب مفید است که به آنچه در صنعت شما در کشورهای دیگر رخ می دهد نگاه کنید.  شما می توانید با مطالعه کارهایی که شرکت های پیشرو در خارج از کشور انجام می دهند، ایده های تازه ای برای کسب و کار خود بیابید.

 4. بهبود روابط کارکنان
 یک محل کار نوآورانه برای کارمندان محرک است.  پرورش غرور در محصولات خود و تمایل به اینکه شرکت شما پیشرو در صنعت باشد باید گردش مالی در محل کار را کاهش دهد و بهره وری را افزایش دهد.

 این به نوبه خود می تواند منجر به موفقیت بیشتر در نوآوری شود زیرا کارکنان اغلب بهترین منبع ایده های یک شرکت هستند.

 حتما به آنها گوش دهید.  بازخورد آنها را در مورد نوآوری در تمام زمینه های کسب و کار خود، از جمله نحوه بهبود محصولات، بازاریابی و کارایی، بخواهید.  آنها می توانند بینش ارزشمندی در مورد راه های نوآوری ارائه دهند و از داشتن گوش شما قدردانی خواهند کرد.

  • ۰۱/۰۵/۱۷
  • مدرس سرمایه گذاری اقتصاد و کسب وکار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی